пʼятниця, 22 березня 2024 р.

Посібник із захисту дітей у надзвичайних ситуаціях

 ✅«Посібник із захисту дітей у надзвичайних ситуаціях: керівництво для працівників на місцях» визначає певні підходи та навички для фахівців, які можуть надавати психосоціальну підтримку дітям. 

Вони повинні:


* сприймати дітей такими, якими вони є;

* розуміти місцеві звичаї та культуру;

* володіти місцевою мовою для полегшення спілкування;

* хвалити дітей за їхні вчинки та позитивну поведінку, цінувати їх;

* ставитися до дітей з повагою, а не принижувати їх, глузуючи або обзиваючи;

* помічати навіть невеличкі зміни в поведінці дітей;

* використовувати зрозумілу для дітей мову;

* надавати дітям можливість висловлювати свої почуття та ідеї та приймати їх;

* давати дітям право вибору;

*  не демонструвати фаворитизм і не віддавати перевагу в ставленні до окремих дітей;

* приділяти більше індивідуальної уваги дитині, яка може мати бажання по  говорити;

* виявляти емпатію та чутливість до потреб дитини;

* бути надійним і не давати брехливих обіцянок;

* бути гнучким і креативним — вміти оптимально використовувати наявні ресурси, але мати здатність адаптуватися до іншої ситуації, якщо попередня видається дітям нудною і вони не сприймають її;

* моделювати відповідні способи боротьби з труднощами та очікувану поведінку;

* вміти працювати в команді;

 * бути чутливим до своїх власних змін. 


✅Фахівці не повинні керувати будь-якою діяльністю, якщо відчувають тиск або стрес, оскільки це заважатиме їхній здатності позитивно реагувати на дітей.

#психологічнапідтримка 

Джерело : тг канал «підтримай дитину»

Немає коментарів:

Дописати коментар