✅«Посібник із захисту дітей у надзвичайних ситуаціях: керівництво для працівників на місцях» визначає певні підходи та навички для фахівців, які можуть надавати психосоціальну підтримку дітям.
Вони повинні:
* сприймати дітей такими, якими вони є;
* розуміти місцеві звичаї та культуру;
* володіти місцевою мовою для полегшення спілкування;
* хвалити дітей за їхні вчинки та позитивну поведінку, цінувати їх;
* ставитися до дітей з повагою, а не принижувати їх, глузуючи або обзиваючи;
* помічати навіть невеличкі зміни в поведінці дітей;
* використовувати зрозумілу для дітей мову;
* надавати дітям можливість висловлювати свої почуття та ідеї та приймати їх;
* давати дітям право вибору;
* не демонструвати фаворитизм і не віддавати перевагу в ставленні до окремих дітей;
* приділяти більше індивідуальної уваги дитині, яка може мати бажання по говорити;
* виявляти емпатію та чутливість до потреб дитини;
* бути надійним і не давати брехливих обіцянок;
* бути гнучким і креативним — вміти оптимально використовувати наявні ресурси, але мати здатність адаптуватися до іншої ситуації, якщо попередня видається дітям нудною і вони не сприймають її;
* моделювати відповідні способи боротьби з труднощами та очікувану поведінку;
* вміти працювати в команді;
* бути чутливим до своїх власних змін.
✅Фахівці не повинні керувати будь-якою діяльністю, якщо відчувають тиск або стрес, оскільки це заважатиме їхній здатності позитивно реагувати на дітей.
#психологічнапідтримка
Джерело : тг канал «підтримай дитину»
Немає коментарів:
Дописати коментар